Bestellen

Online bestellen via de website van Queenz Fashion is super gemakkelijk. Je kunt dit altijd doen: 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  1. Je surft door de verschillende categorieën en kiest een artikel, Door op ‘Voeg toe aan winkelmandje’ te klikken, wordt het artikel toegevoegd aan het winkelmandje.
  2. Heb je alle artikelen gevonden die je wil kopen? Ga dan naar het winkelmandje en kies de betaalwijze klik dan op ‘Bestelling afronden’.
  3. Vul Uw gegevens in en controleer alle gegevens. Is alles juist ingevuld? Klik op "bestelling afronden" Vink dan de checkbox aan dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden.
  4. Klik op "bestelling bevestigen"..
  5. Indien je de betaalwijze Ideal kiest kom je in je eigen internetbankieromgeving om de betaling af te ronden
  6. Je bestelling is nu afgerond en je ontvangt nu een bevestiging van de bestelling per e-mail inclusief de factuur.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Queenz Fashion biedt verschillende betalingsmogelijkheden, namelijk:

  • iDeal

Hoe werkt betalen met iDeal?

Met iDeal kun je betalen via je eigen bank. Je betaalt dan binnen je vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk.

Zo werkt het:

  • Kies bij betaalwijze voor ‘Betalen met iDeal’
  • Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat om voltooid te worden. Voltooi de betaling
  • Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven
  • Kies bij betaalwijze voor ‘vooraf overmaken’
  • Maak het bedrag inclusief de verzendkosten over naar het rekeningnummer op de factuur met vermelding van het ordernummer.
  • Als de betaling bij ons is ontvangen worden de goederen naar je verzonden.
  • Om de veiligheid van de betaling te waarborgen werkt Queenz Fashion samen met Payment Service Provider Mollie. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling wordt verwerkt via een beveiligde verbinding.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, de vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren tot het moment dat deze door ons verwerkt is.

Een artikel of bestelling kan om diverse redenen worden geannuleerd. Uiteraard hoef je voor een geannuleerd artikel niet te betalen. Wij storten het bedrag zo snel mogelijk terug op de rekening waarvan wij de betaling hebben ontvangen. Hierover wordt je altijd per e-mail op de hoogte gesteld.

Neem contact op met Queenz Fashion om een bestelling te annuleren.

 

 Leveringen van de bestellingen.

Bestellingen worden afgeleverd door PostNL. Voordat de bestelling wordt verpakt worden de goederen gecontroleerd op gebreken, en dan aangeboden aan PostNL voor verzending naar het afleveradres.

Zijn er gebreken opgetreden tijdens het vervoer meem dan meteen contact met ons op via de menukeuze "Contact".

Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van pakketten worden de volgende kosten in rekening gebracht:

€  4.10             Levering armband(en) en ketting(en) op afleveradres.

€  6.00           Levering kleding , slippers enz. (pakketpost) op afleveradres.

Vanaf €13,-               Levering naar buitenland binnen de eu

Kosten voor verzending zijn afhankelijk van het gewicht, incidenteel kan het dus voorkomen dat bij meerdere artikelen men uitkomt op hogere verzendkosten.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis als de postbode bij je aanklopt? Geen probleem. De volgende dag wordt jouw bestelling nog een keer aangeboden. Als je er dan weer niet bent, dan krijg je afhaalbericht in de brievenbus. Met dit afhaalbericht kun je de bestelling afhalen bij het daarop aangegeven postkantoor of postagentschap bij jou in de buurt.

Onze producten worden nikkelvrij geproduceerd dit betekent dat er na enige tijd verkleuring kan optreden.

© 2015 - 2022 Queenz Fashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel